Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 21 april 2011

Målad & uppsatt

Nu är äntligen min tallrikshylla klar! Jag sprayade den faktiskt och igår kväll
tog jag tag i och sätta upp den. Den hamnade tillslut i hallen.

Nu vill jag ha lite nya saker och piffa med, gärna en registreringsskylt. Men de är
svåra och få tag på så nån som har en över och vill sälja så maila mig gärna :)

Men så här ser den i allafall ut nu. Tog in min första bukett med vitsippor nu
på morgonen. Lite brickor, en ljusspåse och en bild på Nova när hon var 5 veckor.







Snart ska Nova och jag gå till lekkompisen Alva, har ett litet påskägg till henne.

Hoppas ni får en mysig skärtorsdag.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan Camilla!
Kul att du oxå fått upp din tallrikshylla, blev riktigt fint. Jag var lite lat och orkade inte måla min trots att det behövdes ;).
Jag såg att Pia/atelje skogslyckan hade lagt ut en fin emaljerad nummerplåt på tradera, det kanske vore nåt.
Önskar dig en fin skärtorsdag, kram Ing-Britt

Therese sa...

Tallrikshyllan blev verkligen toppen! Ha en fin skärtorsdag <3 KRAM!

jessikan sa...

Din hylla blev så himla fin!

Ha en fin skärtorsda:)

Kram J

Mitt Vita Björkebo sa...

Jätte fint blev det =)..
Jag har en stoooooor tallrikshylla som står i garaget...Är sådär fult mörkbrun...
Fyndade den för 50 spänn..å ÄNNU har den inte blivit fixad..*muttrar*...=)..Nu fick jag en putt i baken ;)..
men först ska påsken firas i Mora...
ha en super skön påsk nu...

Kram ANNA

Lauras Lilla Hem sa...

Åhh vad fin den blev..jag har en precis likadan..bara snäppet större..den står för tillfället i källaren..omålad och brunful!!
Jag vet redan vart den ska sitta..problemet är att jag har för många "målarprojekt"..Glad Påsk/Maria

Det Vita Drömhuset sa...

Vad snygg hyllan blev! :) Fint pyntad!
Toppen att ha den i hallen, man måste ju inte ha dom i köket. Jag har ju en i allrummet också.

Hoppas barnen får kul när dom leker, själv ska jag ge mig ut i solen nu, lillan sover i vagnen!

Glad påsk!

Kram Åse

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint:) duktig du är!!!

Glad Påsk till dig
Kraam Susanne

Hammarsbacken sa...

Men vad fint! Jag har gjort mig av med min tallrikshylla, dumt nog. Jag får nog ta och skaffa mig en ny tror jag... Ha en alldeles underbar påsk. Kram Sonja.

Vit dröm sa...

Så fint det blev!
Hoppas du har en mysig torsdag!
Kram Anna

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Gott när sakerna kommer på plats!
Vill också ha en reg.skylt!!!

Go start på påsken önskar jag dig!
Kram Mimmi

Lövkojan sa...

Jättesnyggt ! Riktigt bra sätt att kunna dekorera med allehanda fina saker.

Ha en fin påsk, kram Marie-Louise

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails