Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 2 april 2011

Pyssel

Pysslade ihop en hjärtkrans av björkris till mitt hörnskåp igår. Såg idén
till det i den lokala blomsterhandeln och inspirerades till att göra min egen.



Åh vilken kväll vi hade igår, massa god mat och snacks till roliga spel.
Oj va vi skrattade. Vi spelade ett spel där man ska svara på 10 frågor.
Du får inte säga: ja, nej, tveka eller upprepa svar!
Tänk att man anväder dessa små ord så ofta :)
Köpte 2 olika sorters vita tulpaner som jag blandade upp med
blåbärsris och hade med mig. Tjejerna fick också varsin
tändsticksask som jag fixat till lite.



Hoppas ni har haft en skön lördag.

8 kommentarer:

Lövkojan sa...

Vilken läcker idé med rishjärtat!
Härligt liten present att ge bort :).

Kram Marie-Louise

Madame Vit sa...

Önskar jag hade din energi till att pyssla och grejja =)) Hjärtat är verkligen jättefint, likaså askarna. Förstår att de blev glada =)
Men du vilken grym tavla ni gjort i förra inlägget!!! Vrålsnygg!!!! Hyllan passade perfekt till =)
Tack återigen för vår dag. Hade jätteskoj =)) Hoppas vi kan göra om det snart. Ler när jag ser blomman =)
Hur går det med fyndet?

Kramar Fia

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad snäll du är som gav dina vänner så fina saker. Antar att de blev superglada.

Kul att pyssla sina egna saker och vad pengar man spar på det.

Kram Teres

Unknown sa...

Hejsan!
Kan tänka mig att det blev mycke skratt med ett sånt spel, lät riktigt kul.
Vilka fina tändsticksaskar du hade med till dom.
Du är så pysslig och duktig.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vit dröm sa...

Låter som en riktig toppenkväll!
Hoppas din lördag är minst lika bra!
Kramar Anna

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Låter som ni hade det mycket trevligt :) Fina saker du gjort!
Här har också pysslats!

Kram Susanne

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ååå så fint hjärta:)
Låter som en toppenkväll med Goa vänner..häärligt!

Önskar dig en fin Söndag
Kraam Susanne

Therese sa...

Vilken läcker idé, den tackar jag för och önskar dig en toppen fin dag <3 KRAM!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails