Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 3 juni 2011

Första av fem

Den första lediga dagen på långledigheten spenderade vi i Laxå hos
Novas farfar. Det va en lat dag med god mat och gott fika.

Vi hittade även till ett stort loppis, oh yes säger jag bara!!!
Hade inte så mycket lösa pengar med mig när jag sen upptäckte att de tog kort!!
Ja ja de va väl tur ändå, annars hade jag väl släpat hem
mycket mera saker haha :)

Denna spegel med krackelerat glas blev min för en tia!! Me like...
Hamnade på slagbordet i hallen.


Den här skopan ska jag ge min vän Elizabeth att ha till sitt tvättmedel.

Och den här turkosa lilla burken stod och ropade på mig så den fick också
följa med och hamnade på tallrikshyllan i köket.

Köpte även ett set med liten gräddkanna och sockerskål till min snälla granne.
Av henne fick jag en fin sak förra veckan som jag samlar på. Vad det är får ni se
en annan dag.

Hoppas ni har det superskönt i sommarvärmen ♥

4 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

Härliga loppisfynd. Spegeln var ju hur charmig som helst. Och nästan gratis. Ibland har man tur...
Kram Sonja.

Det Vita Drömhuset sa...

Underbar spegel! Vilket fynd.
Vi är ju iväg med husvagnen så imorgon blir det loppisar! :)))

Kram Åse

Vardag och flärd sa...

Härliga fynd du gjort och spegeln var ju verkligen ett kap!
Kram Eva

Vit dröm sa...

Vilka fina små fynd, spegeln kan man inte annat än toltalförälska sig i ;)
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails