Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 22 juni 2011

Glas

Hej nu är den stora brickan på plats. Bytte ut den jag hade på kistan i rummet.
Den var liknande men betydligt mindre. Den här täcker nästan hela kistan :)
Har sen ställt ljusstakar och diverse saker på, alla i glas. Här står också en liten
gräddkanna från min samling. Har satt en kvist med murgröna i min lilla mjölkflaska.
Allt inhandlat på diverse loppisar. Snyggt och enkelt.





Idag börjar jag sent så nu ska jag och Nova iväg på mysfrukost med
tjejerna. Ha en skön dag.

3 kommentarer:

Vit dröm sa...

Snyggt!
Hoppas ni får en mysig frukost med tjejerna! Ska också iväg och jobba senare, hoppas bara det slutar regna tills dess...
Ha en bra dag!
Kram Anna

Vikeskärs hem och vardag sa...

Det är så fint med olika glas... Fint att samla det på brickan sådär.
Kram

Madame Vit sa...

Tjusigt!!! Brickan är superfin=))
Hoppas ni får en mysig midsommar =)

Kram Fia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails