Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 24 juli 2011

Köket

Hejsan jaha då har man åkt på värsta förkylningen då! Ont i halsen och
såå himla snorig. Känns som man har bomull i huvudet. Urk.....

Bjuder på lite helhetsbilder på mitt kök. Har gått runt med dammtrasan
nu på morgonen. Gårdagen bestod av målning mest hela tiden. Allt upp
under de nya taket är nu färdigstruket. Nu väntar bara räcket på ny färg.




I kväll presenterar jag vinnaren i min utlottning så än finns tid kvar att
anmäla sig. Länk hittar ni längst upp till höger.

6 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Krya på dej!!!
Vilket underbart kök!! Bara så fint!
Ha en så bra dag du kan..trots förkylning!
Kram Annika

I mina gömmor sa...

Men vilket kök! Bara vackert överallt! Det har ni verkligen lyckats bra med.

Krya på er och stor kram!

Malin

Amanda sa...

Superfint kök! :)
Hoppas du kryar på dig ifrån förkylningen snart!
Kram Amanda

Unknown sa...

Du har ett fint kök med en härlig mix av gammalt och nytt :).

Tråkigt att du åkt på en förkylning, hoppas det inte blir långvarigt.

Krya på dig kramar, Ing-Britt

Anette sa...

Usch va jobbigt med förkylning..krya på dej:)
Meeen vilket fint kök du har ,super!!!
Ha de så bra de bara går
Kram Anette

Liza sa...

Så snyggt o fräscht du har i köket!
Härligt när man blir klar med projekten, har fått målat ett idag jag med!

Krya på dig!

Kram Liza

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails