Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 22 augusti 2011

Pizza

Hejsan hoppas ni alla fått en bra start på nya veckan.

Hur brukar ni göra eran pizza? Här hemma har vi hittat nåt som funkar
snabbt och enkelt. Lite fusk kanske men jag gillar när det går fort.
Färdig pizzadeg som man bara rullar ut på plåt och sen tomatsås i burk till
det. Sen är det bara att slänga på de ingredienser man vill ha. I det här
fallet blev det skinka, lök, ananas och färska champinjoner. Ca 20 minuter
i ugnen och man har en stor mumsig pizza klar!!







6 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Tycker absolut att du ska beställa en Året runt med ugglan. De är så otroligt fina.

Här kör vi oftast färdig pizzadeg också. Men ett kanon tips är att lägga all ost på tomatsåsen och sen alla ingredienser ovanpå osten. Det blir verkligen super. Tonfisk är något som jag gillar på pizza.

Kram Teres

Änglarna finns sa...

Brukar också köpa Pizza Kitet! Så lätt och enkelt!
Jag brukar ha mozzarella..salami... riven ost och färsk basilika...Mmm..så gott!!
Ha en fortsatt bra kväll!
Kram Annika

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag köper ibland med det kitet! Snabbt och enkelt. Här blir det rätt ofta köttfärspizza, men även skinka:)

Kram Susanne

Lena sa...

Såg gott och verkar enkelt. Måste nog prova...tack för tipset!

Kramar

Unknown sa...

Händer även här att vi köper detta set men oftast köper vi pizzamix och kokar egen tomatsås. Jag har två favoriter jag varvar med, knaperstekt bacon, lök, ost och ananas eller mossarella, Parma, pinjenötter, ru vila och rödlök. Den sista är himmelsk :)
ha de gott, kram Ing-Britt

Vitt för själen sa...

Ojoj vad gott!!

Hoppas allt är bra med er..kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails