Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 19 september 2011

Plätt

Hej måndag.

Har ju glömt visa den sista saken jag köpte av Carina på bakluckeloppiset.
En jättefin trådkon som jag satt över en plätt på bordet i vardagsrummet.
En ynka femma fick jag betala för den, lycka :)



Måste också visa den ursnygga jackan jag hittade för en tjuga till Nova
då också. Sen säljs det ju massor av barnsaker som knappt ser använda ut
så hon fick lite nya leksaker. Hon gillar verkligen matstolen hon fick till nallarna!


Nehe dags och åka till jobbet. Hoppas ni får en bra dag.

8 kommentarer:

Kickan Style sa...

Gullig motorsåg :D :D

Liza sa...

Åh va kul det är när man hittar billigt!
Superfina saker!

Ha det fint!

Kramar Liza

HjärtatsVitaHem sa...

Trådkonen var jättefin och va roligt det är när man köper sånna fina saker för en billig peng! :)

Ha en bra kväll!
Kram Jenny

Photo by Maria sa...

Vilka fynd du gjort.. Klart tjejen blev glad för sina nya fina saker :)

Ha nu en fin tisdag..

Kram Mia

Mitt Måleri sa...

Härliga fynd du gjort .
kram pia

Vi i Villa Ville kulla sa...

Vilka FYND du har gjort alltid lika roligt att få fynda!!!
Ha de bra
Lotta

Det Vita Drömhuset sa...

Fina saker du fyndat!!! :)

Kram Åse

Hemma hos Märtha sa...

Loppisar är grejen..:-) Roligt när man fyndar!
Kram
Anne-Lie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails