Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 20 oktober 2011

Julinspiration

Hej nu är min första vecka på nya jobbet här i stan nästan avklarad. Jisses
vad jag är trött i fötter, rygg och händer! Mera slit än man tror med att bära fram
allt material man ska ha för att kunna bygga upp några sektioner och sen
plocka upp alla varor som ska stå där. Om knappt 4 veckor ska de vara klart.

Så de va klart att jag blev glad när min favvotidning låg i brevlådan när jag kom
hem ikväll. Nu väntar lite julinspiration på mig, de blir soffläge med nåt gott till :)








10 kommentarer:

Liza sa...

Åh va kul med lite julinspiration, får nog ta o unna mig nått julnummer jag med!

Jaa man blir riktigt trött av att jobba med kroppen, jag är precis slut ikväll...

Ha det fint!

Kramar Liza

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ååå jag fick den idag med :) Ska spara den till i helgen.
Ja du, önskar det fanns fler timmar till allt.
Åå baka, vad blir det för gott?
Kramar

Unknown sa...

Fårstår att det tär på kroppen med tungt arbete så du är helt klart värd några timmar i soffan. Åh måste hålla koll när den tidningen kommer ut i butik :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Det är verkligen så mysigt att vi närmar oss julen och allt julpyssel med stormsteg nu.
Blir alldeles varm inombords.
Ha en riktigt skön Fredag,
Kram Malin

Himlavit sa...

ÅÅ så julinspiration, jag älskar julen =)
Trevlig fredag
Kram Tessan

Vit dröm sa...

Åh vad mysigt! Längtar faktiskt till julen och advent just nu :)
Måste nog springa iväg och köpa mig den där tidningen.
Ha en skön fredag!
Kram Anna

Kickan Style sa...

Härliga bilder...börjar faktiskt småningom längta till julen!!

Det Vita Drömhuset sa...

Himmel vad fort tiden går! :-) fast jag längtar allt! :-)
Ska nog ge mig ut och köpa den tidningen jag också.

Kram Åsr

Hemma hos Märtha sa...

Fick oxå den tidningen igår...:-) Så mysigt med all julinspiration!
Kram
Anne-Lie

Unknown sa...

Kikar in hos dig ikväll och önskar en mycket trevlig helg!
Vilken fin blogg du har!
Härligt med julinspiration. Jag har faktiskt börjat längta till julen.

kram kram
Nelya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails