Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 19 december 2011

God Jul

Hej måndag igen och nu går vi in i sista julveckan. Har ni handlat alla
julklappar och mat än?
Jag har alla julklappar klara och inslagna och i morgon ska jag iväg med
min ena svägerska och handla all god mat. Hmm slåss med alla andra som
har fått pensionen och barnbidraget...

Den här fina vimpeln i linnetyg med stämplat God Jul på har jag köpt av
pyssliga Sonja. Klicka här så kommer ni till hennes blogg.
Den passade superbra på skåpet i vardagsrummet. Jag går verkligen
runt och bara myser på kvällarna nu för jag tycker det är så ombonat, juligt
och grönt med granen, fina blommor och alla ljus och stjärnor här hemma.
Åhh tänk om tiden kunde stanna upp lite nu, bara lite :)




Hon skickade även med detta fina kort i gammeldags stil.
Ha en skön start på veckan nu alla goa som kikar in här.

9 kommentarer:

Vit dröm sa...

Vilken superfin vimpel. Den passar perfekt där på skänken :)
Ha en toppendag!
Många kramar Anna

Unknown sa...

Blev väldigt fint med vimplarna där på skåpet. Gillar även dina tomma ramar på spiselkransen, så snygt.
Ha en bra start på veckan, kram Ing-Britt

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så fin vimpel, stilig der på skapet:)

Ha en fin uke!
Klem Line E.

Ardisia sa...

Hej Camilla,
jättesnygg vimpel!

Jag har en del julklappar kvar att handla.. Gör det i slutet av veckan. Julmaten fixar mamma, det är där vi firar jul iår.

Ha en bra julvecka!
Kram Mia

Petra-Lantlig Charm sa...

Så fint det är!!! Vi ska knappt ha någon julmat för vi kommer vara nästan hela julen hos mina föräldrar! Men några klappar är kvar å så måste jag ha en liten liten skinka, hihi!!

Kram Petra

Photo by Maria sa...

Ursnygg vimpel som passar perfekt på skåpet..

Kram Mia

Vita Falkens Lantliv sa...

Så snyggt det blev med vimpeln där! Ja visst är det super mysigt nu när allt är så pyntat och fint:)

Kram Susanne

Levindas Värld sa...

Hejsan! Åh så fin vimpeln blev där på ditt skåp! Jag har också en sån där vimpel som Sonja gjort, visst är de otroligt charmiga :-) De bidrar till julstämningen väldigt mycket på ett härligt gammeldagst vis. Och visst är det en väldigt speciell tid just nu, det är så vackert och ombonat med allt härligt pynt och man vill som du skriver bara stanna tiden ett slag och få mysa massor!!!

Kickan Style sa...

Fina GOD JUL vimplar...har nästan likadana :)

Ha en fin jul!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails