Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 16 januari 2012

Dukat bord i pastell

Halloj nu dundrar det in nya varor för fullt på jobbet. Har byggt om
på köksavdelningen med massor i vitt, ljust lila, lime och grönt.
I veckan ska jag bygga om servettväggen och engångsartiklarna. Där
kommer det också in mycket pastell. Jisses vad jag gillar mitt jobb, men
man blir väldigt sugen på att handla nytt också. Dyrt tycker plånboken :)

Har dukat mitt bord i härligt gröna och lila toner. Svårt att fota så en bild
får duga. Nu vill jag ha värme och vår......

Kämpar på med snor och ond hals som kom på nån timme nu i eftermiddag.
Usch vill verkligen inte vara sjuk. Nåt huskurstips kanske?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan Camilla!

Tråkigt att du blivit dålig. Jag kan inga husmorskurer men tycker att kanjang hjälper vid tidigt skede och om det väl brytit ut så kan jag rekomendera panodil svartvinbärste som hjälper för stunden.

Så snyggt du dukat. Tycker ni får in både mera och snyggare inredning numera. Har svårt att handla mat på maxi utan att något piff slinker ner i korgen ;).

Ha de gott, kram Ing-Brtt

Anonym sa...

En väldigt vacker dukning...

Kram Birgitta

Photo by Maria sa...

Jag hade inte fått in en enda lön om jag jobbat på en sådan arbetsplats =) Snygg dukning..

Kram Mia

Hammarsbacken sa...

Vilket härligt färgsprakande bord! Krya på dig nu... Kram Sonja.

Vikeskärs hem och ting sa...

Gurgla halsen med ljummet saltvatten, det brukar hjälpa mot ond hals.
Härligt pastell bord :)
Krya på dig kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails