Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 16 februari 2012

Kuddar & lite annat

Jaha då va de mera kuddar här då :)
Den vita med fjärilar på och den rynkade grå är nya och kommer ifrån
H&M. Nu är det så där fullt och mysigt i soffan. Fast här sitter vi sällan, den
står med bord och stolar i vårat finrum. Men snyggt blev de iallafall :)
Nu vill jag bara ha en stor fjärilstavla in hit också.
Hmmm ja aldrig är man riktigt nöjd... Känner ni igen er?



Sen blev det även detta ljus och några gästhandukar till badrummet också det
ifrån H&M.


Idag väntar en resa till västerås för att träffa Novas barnläkare.
Tror inte de blir så mycket shopping dock, ni vet kanske hur de är några
dagar innan barnbidrag och lön :)

5 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jättesnygga kuddar! Gillar speciellt den helgråa och fjärilskudden. Så härliga färger på fjärilarna!

Ja nu väntar vi på att barnbidraget ska komma:)

Stor Kram Annelie ♥

Liza sa...

Så fint det blev!
Ser verkligen ombonat o mysigt ut på soffan!
Gillade verkligen den grå kudden o den med text!

Ha en fin dag!


Kramar Liza

Hemma hos Märtha sa...

Jättefina kuddfodral! Ja du jag känner igen mig i det där med att aldrig bli nöjd....finns ju så mycket fint!!!
Hoppas att det går bra hos barnläkaren!
Ha en mysig torsdag!
Kram
Anne-Lie

Unknown sa...

Så mycket fint du köpt, dom kuddarna har jag oxå sneglat på. Fjärilskudden får vårkänslorna att lockas fram ;).
Lycka till hos läkaren, kram Ing-Britt

Det Vita Drömhuset sa...

Hej vännen!
Kudden med fjärilar är så fin, den har jag i sovrummet.
Gillade även den grå, sååå fin! Den har jag helt missat...

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails