Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 1 mars 2012

Lite blandat

Hejsan allt bra med er? Shit nu har vi verkligen gått in i Mars månad, helt
fantastiskt!! Längtar tills vi kan fixa i trädgården, plocka in björkris och
plantera fint på trappen. Åhhh härligt!!
Fast de här är en månad där många fyller år för oss, kommer bli
hektiskt som vanligt med paketjakt och fikastunder.

Visar er hur det ser ut på hörnskåpet just nu. Skalade av lite där. Har min fina
stora bibel liggande med lite annat. Sen tänkte jag att ni skulle få se vad det är
jag ska börja måla också. Japp det har blivit nya sängbord :) Kommer bli
toppenfint hoppas jag.






5 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Ja, himmel, redan mars! Underbart! :-)

Kommer bli jättefint med dom sängborden, det är jag säker på. :-)
Fint i hörnskåpet också, gillar gamla biblar.

Ha en toppenfin dag!

Kram Åse

Unknown sa...

Hejsan!
Visst längtar man efter att få ställa ut vårplanteringar på trappen och riktigt mysa till det.
Jag brukar gilla mars som är min månad med detta år tror jag minsann jag börjar få lite åldersnoja...40årskris ;).
Dina skrivbord kommer bli super.
Ha de gott, kram Ing-Britt

♥ Carina ♥ sa...

Ja vad härligt att vi gått in i mars. Nu är det full fart mot våren :)
Ska bli roligt att se dina sängbord.
Kram

Photo by Maria sa...

Kommer med all säkerhet att bli snyggt med de sängborden målade.. Jag målade ett sådant till dottern för ett tag sedan.. Hur snyggt som helst =) Skall ta mig för att måla ett till till sambons dotter med bara..

Kram Mia

Vita Lyckan sa...

Dom där sängborden har vi också, ommålade i vitt. Dom är lite luriga att måla benen på, men jag blev riktigt nöjd. Som knoppar har vi köpt silvriga runda från Indiska.

Kram, Karin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails