Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 12 mars 2012

Pärlisar

Hejsan hoppas eran helg har varit bra. Här var den riktigt avkopplande
med bad, bak och lite målat :)

Shit den här veckan ser de ut som att våren är här på riktigt. Det ska
bli sol och riktigt varmt. Nu vill jag omge mig med fina vårblommor
överallt men jag törs inte riktigt plantera på trappen än. Tror att jag
skulle glömma dom ute över natten också. Så jag nöjer mig med att
ha dom inne så länge. Denna vita pärlis njuter jag av just nu.





Ha nu en riktigt skön måndag.

6 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon vännen!
Visst kliar det i fingrarna nu att ställa ut fina vårplanteringar på trappen men jag är nog som du och måste vänta tills vi får lite varmare nätter.
Tänkte köpa penseer häromdagen men tyckte 15:- st var alldeles för dyrt, snålvarg som jag är ;).
Ha nu en bra start på veckan, kramar Ing-Britt

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint med pällisar.Vill med ha blommor överallt men vet inte om det är lite för tidigt.Är ju bara så kul att göra fint både ute och inne.Härligt med sol.Ha en go start på nya veckan och en fin måndag.Kram Rita ♥

♥ Carina ♥ sa...

Vad fin!! gillar det vita hjärtat på krukan också :)
Ha en toppendag!
Kram

Det Vita Drömhuset sa...

Hej vännen.

Fina pärlisar! Jag väntar med att köpa nåt tills vi kommit hem från semestern, annars hinner jag inte njuta av dom. :)

Jättesöt liten bur du gjort. :)

Grattis till 2 år med bloggen, förresten! :)

Kram Åse

Josefine-Elvine sa...

Härligt med vår!! :) Hoppas att den skulle ta en spurt och komma över hit till Finlad också :) Men snart kanske :) Ha en trevlig kväll! Kram Josefine

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej.. Visst e det fint med pärlisar, har många här hemma nu :) Så vårigt & fint! Super söt liten fågelbur du pysslat ihop, Kram & fin fortsättning på veckan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails