Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 10 mars 2012

Vill ha!!

Hej så va lördagen här och det innebär ledig helg för mig. Solen skiner, vi har
tagit en lång skön promenad och det är mellofinal ikväll!!

Sitter och bläddrar i inredningstidningar och ser massor av växthus/orangerier.
Säger som en liten trotsig unge. Jag VILL OCKSÅ HA ETT!! Åhh det finns så
mycket fint, massor av ideér, odla, mysa i........ Suck vi har dock en lite liten
trädgård... Men drömma de kan jag allt :)





Bilder ifrån Drömhem & Trädgård.

Vad hittar ni på idag?

6 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Ah såg med det där, vill också ha :)
Men just nu längtar jag så ini norden efter trädgården hihi.
Hur går det med LCHFn? Här rullar den på och jag har tappat suget för allt vad som heter socker och dricka nu. Kan gå förbi det hur lätt som helst :)
Stor kram

Unknown sa...

Ja du en sån VILL jag också HA...
Tänk så mysigt att kunna sitta där en tidig vårdaag som idag och njuta av vårlökar och en kopp kaffe (eller choklad för dig) i en mysig möbel.
Ha en bra lördag, kram Ing-Britt

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Inte skulle jag heller tacka nej till ett sådant :)
Men först skulle jag behöva en stor gård ute på landet ;)
Visst är det trevligt att sitta och drömma. Det brukar jag göra när jag bläddrar i tidningar.
Ha en bra dag
Kram Erica

Anonym sa...

hej

Vi har lunchat & fikat på stan, sen köptes det lite blommor på torget :)
Såååå härligt väder ju :P kram Rosa

Det Vita Drömhuset sa...

Underbart fint! Vill också ha!
Jag vet att jag har ett växthus, men det är ju ett vanligt växthus och det är ju såååå tråkigt! Vill ha ett orangeri, byggt av gamla fönster ju! :(
Man får drömma.......

Ha en fin kväll! :)

Kram Åse

Getingedalen sa...

Ja tänk den som hade ett så fint orangeri. Vi har ett växthus som är helt okej men det behöver renoveras i år. Faktum är att vi planerar att bygga ett ordentligt orangeri som sitter ihop med bostaden och jag tror faktiskt att det blir av!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails