Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 30 april 2012

I rabatten

Hej alla godingar, ny vecka igen!

Fixat fint i rabatten med lite nytt. Min välkommenskylt fick sitta här. Sen blev
det en liten miniros, en viol (typ) och så en pellis i en loppad sak. Vet inte om
jag törs säga vad den har använts till förut men ni inom vården kanske vet :)

Uppe på den stora stenen utanför staketet har jag ställt en stor zinkbalja,
köpt på ICA Maxi. Passade fint in där med det vita staketet.

Som ni ser så har jag mycket sten och rostigt i min rabatt,
gillar verkligen kontrasten mot alla blommorna i vitt, rosa och lila.







Ja så ser det ut här nu.
Längtar tills den är mera prunkande av alla de slags blommor jag har här.

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vilken fin hörna du har där i trädgården. Nu har vi en härlig tid framför oss när allt spirar och gror :)

Önskar dig en fin Valborgsmässoafton!
Kram

Nyanser av vitt sa...

Tittar in för att önska dig en fin tisdag.
Kram Agneta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails