Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 15 april 2012

Mellan plattorna

Halloj vilken toppenkväll jag hade igår! Massa folk, jättegod mat och
dricka och sen lite snacks på det och en massa tjejprat!
Jisses att jag har varit seg idag :)

När vi målade och bytte tak på altanen förra sommaren så drog jag ut alla
krukor med blommor och ställde på kanten av huset vid våran stora
plattläggning vid altanen.
Så jag blev rätt förvånad idag när vi var ute i trädgården och fixade lite
när jag såg att minibellisen från förra sommaren har fröat av sig och nu kikar
en liten miniblomma upp mellan plattorna där!
Jag drog upp den försiktigt och har nu planterat den i stora rabatten istället.
Får se om den trivs där.





6 kommentarer:

Liza sa...

Oj vilket ställe för den lilla plantan att sätta sig på, hoppas den trivs i rabatten!

Roligt med fest, bara det inte blir för ofta!! ;)
Har vari seg jag oxå efter fredagen hihi!
Supersnygg på bilden!!

Trevlig kväll!

Kram Liza

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Är grymt impad av att du orkar blogga i dag, hihi! ;)
Jättesöt liten Bellis, vilken växtkraft!

kram

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt att bellisen har kommit upp där. De är så tacksamma ute också så det vore roligt om den tar sig i nya hemmet med:)

Kram Teres

Anonym sa...

Det är konstigt vilken växtkraft det finns...

Kram Birgitta

♥ Carina ♥ sa...

Det måste vara nåt sorts ogräs det där, haha
Ett snyggt ogräs!
Kram

Handgjorda drömmar sa...

Här snackar vi livsgnista!!
Kram Marie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails