Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 10 april 2012

"Nya" krukan

Jaha ny vecka idag, fast det är ju tisdag.. hmmm. Hade i allafall en skön
ledig dag igår och gjorde inte många knop här hemma.

Nu har jag sprayat en av krukorna jag "hittade" på tippen förra veckan.
Den blev jättefin i matt vitt, inte alls så prålig som den va i blankt.
Har ställt den i fönstret i sovrummet med min stora fina orkide i. Nu ska
jag bara ta tag i och spraya de andra två också och sen hitta
på vart jag ska ha dom :)






9 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Din kruka är så fin, tänk att göra ett sådant fynd på soptippen :)
Ha en fin dag!
kram Tini

Unknown sa...

God morgon Camilla!
Visst är det bra med sprayfärg... ;).
Din hare blev ju superfin efter din förvandling och krukan gör sig bra med din ståtliga orgidé.
Ha nu en bra tisdag, kram Ing-Britt

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Tänk vad folk slänger bort!!
Den är så fin din kruka.
Ha en bra dag
Kram Erica

♥ Carina ♥ sa...

Hur kan man slänga så fina krukor?? Tokiga människor det finns ;)
Kram

Tinas pysselblogg sa...

Dom var Skitsnygga:-D

Mvh tina

KNORKAN sa...

Krukan var jättefin! Kram Knorkan

Photo by Maria sa...

Snyggt blev det med mattvit färg..
Tänk att kunna göra sådana fynd på tippen =)

Kram Mia

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej, Vilken fin kruka du hittat.. Å jätte fina påskägg du pysslat ihop :) Ha en fin vecka! Kram Tilda

Anonym sa...

Så fin krukan blev!

Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails