Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 9 april 2012

Påskhare & vinnaren!

Hej påsken lider mot sitt slut och jag hoppas ni har haft en superskön helg.
Jag är ledig i dag och ska njuta som attans :)

Det som är bra med att man är i slutet av påsken är att man kan fynda
påsksaker lite billigare nu. Denna skål inhandlades för en guldpeng, inte
mina favvofärger alls. (förebild längst ner)
Men med lite vit sprayfärg och sen grå färg till prickarna så är
den finare och passar in på vårat köksbord. Just nu är de dock inte så
mycket godis kvar i den :)





Och så tänkte jag också presentera vinnaren i min utlottning av pläden,
fjärilen och fröerna. Sambon fick säga ett nummer och vinnaren blev...

...Gabriella/Hemma på dunderbo!

Stort grattis till dig, maila din adress så kommer vinsten snarast.
Tack till alla som ville vara med.

8 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Tänk vad lite färg kan göra. Grattis Gabriella till vinsten.

Ha en bra dag.

Kram Karin

♥ Carina ♥ sa...

Oj vilken skillnad sen du målade skålen. Sååå mycket finare.

Grattis till vinnaren!
Godmorgon!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så fin skålen blev, vilken skillnad!
Grattis till Gabriella!

Kram ♥

Tinis vita hem sa...

Så söt skålen blev när du målade den :)
kram Tini

Anonym sa...

Så fin skålen blev, lite färg gör underverk.

Kram Birgitta

Photo by Maria sa...

Ja det kan man kalla skillnad, och till det bättre.. Blev ju jättesöt skål när du målat den..

Grattis till vinnaren!!

Kram Mia

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Så glad jag blev♥ det gjorde denna gråa dag lite roligare;)
Mailar min adress..stor kram
Gabriella

Handgjorda drömmar sa...

Tack för den fina utlottningen!
Ha en finfindag :)
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails