Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 7 juni 2012

Blommor

Hej har njutit av en ledig dag, Nova och jag har varit med hennes morfar
till stugan. De matade änderna och fikade medans jag städade ur vårat lilla krypin.
Det har ju stått oanvänt sen förra sommaren så jag har även kollat över vad som
ska fyllas på. Hoppas på lata dagar där under semestern. Vi har sjötomt så de blir
till att hålla koll på Nova som älskar att bada.

Ni får hålla tillgodo idag med lite bilder från min rabatt där färgerna går i vitt, rosa,
ceriset och lite lila.






2 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Åh så fint. Gillar när man håller sig till bara några färger så. I vår trädgård är det alla möjliga färger. Mycket gult tyvärr. Han som bodde här innan var trädgårdsmästare typ så han har planterat allt möjligt i alla möjliga färger. Jag hade gärna haft det lite mer enhetligt. Funderar på att byta ut mycket mot vitt men jag vet inte. Mycket jobb.

Det Vita Drömhuset sa...

Va lite för snabb där! :-)

Kram Åse :-)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails