Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 20 juni 2012

Lung & ro

Hej idag har varit en lugn och lat dag. Solen visade sig i morse från klarblå himmel.
Nova och jag strosade runt på växtgården när den öppnade och fyllde vagnen med
blommor. Har sen varit ute och planterat, flyttat växter och grejat.
En dag utan måsten.




Ja här vill jag bara vara idag, skrota runt och känna att jag återhämtar mig.

På bordet står en av blommorna som inhandlades. Har suttit här en stund och läst nya
D&T. Nova sover men det är dags att väcka henne nu.
Ute har det dragit in moln på himlen men vad gör det, jag har ju semester....

5 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Dagar utan måsten är lovely!!
Ha en härlig semester med många sådana dagar :)
Kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Så skönt det låter med semester!!! Jag som är så trött, men jag får vänta på min....

Önskar dig en glad midsommar!


Kram susanne

Nyanser av vitt sa...

Såna dagar ska man ta vara på.
Kram Agneta

Unknown sa...

Underbart med semester. Känns ganska tungt att jag har så pass länge kvar, fem veckor kvar att jobba.
Fin blomma du har köpt.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Nyanser av vitt sa...

Åh vad bra att den kom fram. Vad duktig du är som redan satt upp den.
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails