Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 18 juli 2012

Liten hylla

Mitt i veckan.

Har inga stora projekt på g just nu, lite småpyssel mest. Ganska skönt faktiskt.
När de 4 korten kom upp på väggen på Nova så fick denna hylla flytta på sig.
Nu har jag satt upp den ovanför sängen i gästrummet istället. Det här rummet va de
första vi rustade i huset när vi flyttade hit för nästan 4 år sen. Då gillade jag brunt,
hmm ja man kan ju ändra sig som tur är :)

På den här hyllan ligger min bukowskihund. Den fick jag av en vän som hade en
inredningsbutik när min första hund hastigt gick bort endast 3½ år gammal. De är
12 år sen och jag brukar titta på den och minnas våra promenader och annat bus.
I asken ligger gamla id/pass/körkort. Kul och ta fram och kolla på ibland. Den lilla
rostiga hästskon hittade jag och H när vi grävde upp uteplatsen där vi bodde förut.
Ja lite minnen samlas på denna lilla hylla.




6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad fint det blev på din hylla! Jag gillar din bukowskihund. Bukowskihundar och nallar är ju helt underbara!
Skönt bara med lite småpyssel. På sommaren har man ju så mycket annat man vill hinna med :)
Ha en fin dag!
Kram

Unknown sa...

Fin hylla med fina minnen :)

Ha en fin dag,
Kram Catta

Vit dröm sa...

Fin minneshylla, bukowski mjukisar är för söta tycker jag :)
Ha en bra dag!
Kram Anna

Unknown sa...

Härliga minnen du samlat på hyllan.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vita Falkens Lantliv sa...

Så söt hylla! Stort grattis till förlovningen ♥

Nu tar jag semester, ha en riktigt skön sommar!!!

Kram susanne

Det Vita Drömhuset sa...

Fin liten hylla. Gulligt att samla lite saker så. :-)
Hihi jag var också förtjust i café latte färg ett tag! Alla rum skulle ha minst en fondvägg med den färgen! Jaja ibland ändrar man sig! :-)))

Hoppas du får en fin torsdag!

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails