Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 11 september 2012

Lite vitare rum

Lång tisdag.
 
Ja nu är det färdig målat i vardagsrummet. Jag själv tycker att det blev stor
skillnad och mycket ljusare. Mannen min tyckte de vita möblerna syndes sämre nu.
Hmm ja de är väl så med män och kvinnor, vi ska tycka olika helt enkelt.
 
Vi har ju de fula bruna fyrkanterna på väggarna här så de målade jag också
vita. Nu syns de iallafall liiite mindre.
 
Före
 

Efter



 
Ja så blev det iallafall och jag har en till sak avbockad på att-göra-listan!
 
Idag ska jag in på förmiddagen för att lyssna på ett telefonmöte på jobbet.
Jag börjar ju egentligen inte förräns kl 14 så de kommer bli en lång dag då jag
säkert kommer stannar kvar och börja jobba. Har massor att göra så de är
väl bara att ligga i.
Ha en skön tisdag.
 

7 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Blev ju kanon. Tänk vad lite färg ändring kan göra för ett rum.
Hoppas du får en bra lååång tisdag, Kram Malin

Härliga Livet sa...

Åh så fint du har i vardagsrummet. Dina speglar gillar jag verkligen.
Ser att du oxå stora fönster i det rummet. Det har jag med.Fina gardiner du har där. Har oxå funderat på hississar där =)
Ha nu en skön dag innan jobbet.
Kram Pernilla

Unknown sa...

Hej Camilla!
Vad mycket finare det blev och jag tycker inte alls dina fyrkanter är fula..utan lite kul och annorlunda.
I dom brevid spisen skulle man kanske kunna sätta några snygga lampetter.
Ha en bra dag på jobbet, kram Ing-Britt

Liza sa...

Tycker det blev superbra o riktigt fint med fyrkanterna nu!
Bra gjort!

Ha en bra dag!

Kramar Liza

Ljuvligtvitt sa...

Det blev ju mkt bättre! :)
Ha en bra dag!
Kram

Vit dröm sa...

Blev ju toppen det där!! Karlar vettu ;)
Ha en bra em/kväll!
Kram Anna

Sofi sa...

Så himla fint blev det!
Tycker de vita möblerna kom mer till sin rätt nu:)

Ha det gott!

Kram Sofi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails