Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 1 oktober 2012

Att lyckas!

Jag är sprudlande glad!!
 
Jag trivs toppen på mitt jobb och med det jag gör där. Får pyssla och dona, göra
snygga skyltningar och komma med egna "piff" ideér. Arbetar tillsammans med ett
toppengäng också.
Och så nu till grädden på moset. Vi har av totalt 75 st butiker
blivit utsedda till 2012 års bästa specialbutik
på Ica Maxi!! Shit va kul! Vi som inte ens har funnits i 1 år än!!
Jag älskar mitt jobb, ja de kanske ni har förstått nu :)
 
Igår städades det undan på altanen och mitt olivträd fick komma in. Det har faktiskt
skjutit i höjden denna sommar fast de inte har varit så mycket sol att tala om.
Får se om de överlever denna vinter inne, har redan börjat tappa en del blad.
Men de har den ju alltid gjort på de 2 åren jag har haft de nu.
 



7 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Grattis, vad kul! Jag tror nog att du är en av anledningarna till den utmärkelsen! :)

Underbart att olivträdet har vuxit så, det har mitt också! Dom kanske gillar kalla, regninga somrar?! ;)))

Ha en fin måndag.

Kram Åse

Unknown sa...

Men så roligt att just ni vann, grattis. Hann inte riktigt bilda mig någon uppfattning den gången jag rusade igenom för att köpa min kakburk.
Jag hade glömt mitt olivträd på altanen så det hade torkat totalt så det var tyvärr bara soperna som gällde. Får köpa ett nytt till våren. Men ditt var väldigt fin och med stora löv.
Ha en bra start på oktober, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Stort grattis ni är ett toppen gäng
kram Rosa

Dagdrömmar och verklighet sa...

Vilken härlig känsla att trivas så gott på jobbet och grattis till er vinst!
Är avis på ditt olivträd, har länge suktat på ett sådant så jag får nog slå ett slag för detta till våren. Hoppas ditt träd överlever vintern!!

Kram från Malin

Vit dröm sa...

Men vad roligt!!!
Ja vi får hoppas att olivträdet klarar sig men det tror jag säkert :)
Ha en bra dag!
Kram Anna

Vi i Villa Ville kulla sa...

Grattis men va kul !!! Och sen får göra så mycket roligt på sitt arbete det tror jag att du måste stormtrivas!!!Ha en fortsatt fin första Oktober 0=)
Kram Lotta

FruNeroLindström sa...

Grattis, så kul.
Här har det börjats plocka in lite från altanen idag.
Svårt att inse att det inte är så skönt att sitta där ute längre.
Hoppas du fått en härlig start på veckan, Kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails