Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 11 oktober 2012

Klickat hem

... lite saker till köket bla. Detta kommer från Jotex. Hissgardin och knytlängder,
Nusnäs staken och ljusslingan ska få vara i köket. Pappstjärnan och kudden
ska få vara i vardagsrummet. Förra året hade jag inte ens några julgardiner
och endast 1 blomma som va röd detalj i huset men i år ska jag ha lite mera utav
det tillsammans med beiget.
 
Nehe dags för jobb, ha en skön dag alla som kikar in här. Kul när ni lämnar
kommentarer och jag hittar till nya fina bloggar.
 





13 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja det är skönt att vara ute i god tid.För då finns det ju som man vill ha.Snygga saker.Njut dagen fina du .Kramar Rita ♥

Unknown sa...

God morgon!
Snygga saker du klickat hem. Jag har oxå tittat på massa nytt inför julen men är osäker hur jag ska prioritera vill ju åka utomlands och mycket annat oxå...man skulle ha en lite tjockare börs ;).
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Så mysigt. Själv ska jag till Gekås i Ullared nu i november och hoppas hitta lite julsnyggt, annars vet jag ju vart jag ska kika om jag inget finner.
Hoppas du får en bra arbetsdag, Kram Malin

Vit dröm sa...

Åh vad mycket fina saker!!
Ha en bra dag!
kram Anna

Vi i Villa Ville kulla sa...

Åååå den va ju bara så fin rullgardinen måste nog kolla igenom katalogen igen =0)
Ha en fortsatt skön Torsdagskväll
Kram Lotta

Vikeskärs hem och ting sa...

Har med tittat på Jotex sortiment, men har inte bestämt än :P Tror iaf det kommer bli en del kuddfodral.
Snart lördag, ska bli riktigt kul ju.
Ladda plånboken hihi.
Kramen

Anonym sa...

Vilka fina saker du har köpt.
Kram Birgitta

Frederica sa...

Har också spanat lite extra på No. 24 , där gjorde du ett bra val ;)
Jag behöver tyvärr inga nya gardiner i år..

Ha en mysig kväll!
Kram

Det Vita Drömhuset sa...

Hahahaha!!! Ja, jag vet, måste sluta nu, vad ska jag med alla brickor till????? ;)
Men nu blir det inte fler!!! Punkt!! Basta!! ;)))

Så mycket fint du beställt då! Nusnäs ljusstaken har jag också! Gillar den! :) Ljusslingan kanske man skulle kika på! :) Fin. :)

Kram Åse

Photo by Maria sa...

Gardinerna har jag med kikat på men önskar att hissgardinerna skulle vara 10 cm bredare, men kan nog funka ändå .. Fina är de i vilket fall =)

Kram Mia

Dagdrömmar och verklighet sa...

Mycket fint du beställt!! Gillar verkligen ljusslingan, den var söt!

Kram från Malin

vitapusselbitar by me sa...

Roligt med nya jul gardiner:) snygga du valt! Jag ska med köpa något nytt till köket iaf:) nu har jag tagit bort det där på kommentarer hoppas det blir lättare nu att lämna ett fotspår😄

Villa Hasselbacken sa...

Kommer att bli jättefint till jul! Jag köpte nya längder till köket i fjol så det får duga i år också. Jag har börjat fundera på att göra julkort faktiskt. Gör ju de flesta av mina själv och då gäller det att börja i tid för att hinna.
Kram Lena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails