Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 19 oktober 2012

Skön kväll

Hej nu har jag njutit av tacos och vitt vin efter en hektisk dag på jobbet. Just nu slappar jag i soffan och njuter av tystheten. Ja tillsammans med en chokladmuffins och två nya tidningar :)

De löste sig med TVn och dagen blev sen ännu bättre. Hade ett nr på mobilen som ringt vid lunch. Ringde upp för att kolla vem de va. Jo men en man berättade att jag vunnit i en tävling jag anmält mig till. Tjoohoo va glad jag blev. Ni får se sen när de kommit på posten. Ha en skön kväll nu.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Sitter fortfarande på jobbet och längtar hem. Mannen har lovat nogot gott att äta och en glas vin när jag kommer hem så snart blir det samma för mig. Att sitta nöjd och belåten i soffan :).
Visst är det roligt med alla tidningar med adventsinsperation..
Skönt att det löste sig med tv:n och aven din kommande vinst, blir allt nyfiken ;).
Ha de gott, Kram Ing-Britt

Liza sa...

Åh va det lät gott!
Härligt att det löste sig med tvn!
Men du nu blir jag ju galet nyfiken...!! =)

Kram Liza

FruNeroLindström sa...

Låter som en mysig kväll.
Skönt att det fixade sig med tv:n med.
Hoppas ni får en riktigt trevlig helg, kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails