Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 8 november 2012

Blandat

Hej där!
 
Igår kväll var jag och hämtade ut mitt paket från HM som kommit.
Detta snygga armband tillsammans med en vit blus och en vit tröja, båda med
dragkedjor i nacken. Supernöjd, nu har jag lite snyggt till stundande högtider.
 

Mitt ICA har börjat med utkörninga av mat 2 gånger i veckan och denna vecka är premiären.
Brukar annars storhandla på onsdagskvällar efter jobbet men igår satte jag mig lugnt
vid datorn och klicka i det jag ville ha och i morse dök så 2 kassar upp. Betalade sen vid
dörren, mycket smidigt. Detta ska jag absolut använda mig av mera ju närmare jul vi kommer,
så man slipper trängas med massa folk. Har ju lediga torsdagar så de passar mig bra.
Denna vecka fick man även en bukett blommor som tack.
 

 
Nej nu ska jag ta och sätta mig och pyssla lite, dessa grenar ska bli nåt snyggt förhoppningsvis :)
 

4 kommentarer:

Lantligt i Smultronbacken sa...

Vad smidigt med kassarna till dörren. Det skulle verkligen fler affärer köra med nu till jul. Smidigt och perfekt för barnfamiljer.

Undrar just om det ska bli en stjärna av pinnarna:)

Kram Teres

FruNeroLindström sa...

Vardagslyx. För hur kul är det att storhandla?!?!?!
Spännande, ligger massa pinnar på mitt matsalsbord för att torka till lite för framtida pyssel.
Hoppas du får en riktigt skön fortsättning på din lediga dag, Kram Malin

Photo by Maria sa...

Så snyggt armband och smidigt med maten.. Blir ju inget extra som åker ner i kassen heller då =)

Kram Mia

Unknown sa...

Hejsan!
Ja vem skulle inte vilja ha varorna hemkörda till dörren :).
Sådana där pinnar ska jag oxå ut och plocka till helgen för att försöka knåpa ihop en stjärna. Kul att få se vad du ska göra av dina pinnar.
Ha de gott, kram Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails