Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 19 november 2012

Lite omgjort

Hej hallå där!
 
Har gjort om lite här på bänken vid spisen, skalade av lite.
Har börjat skriva in alla mina recept i den fina boken nu, fick användning av
den i lördags när jag bakade. Så mycket lättare och hitta det man söker nu.
Den stora svarta burken har kommit hit, i den har vi hundmaten. Hade en liten
byrålåda stod här med kokböcker i men den ska jag ha till nåt annat nu. Vad får ni
ju se sen då :)
 




12 kommentarer:

Unknown sa...

God Morgon!
Vad du fejar och grejer..önskar jag hade lite av din energi, orkar ingenting en period känns det som.
Vilken söt receptbok och snyggt att ha hundmaten i en stor burk.
Ha en bra start på nya veckan, kram Ing-Britt

Vit dröm sa...

Morrn morrn!
Så fint du gjort det!
Ha en riktigt bra dag!
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Så mysigt du gjort.
Och vilken vacker skänk i förra inlägget.
Receptboken blir en sådan vacker färgklick.
Hoppas du får en härlig start på veckan, Kram Malin

Unknown sa...

Superfint! Så många vackra ting du har =)

Ha en fin måndag!
Kram Catta

Photo by Maria sa...

Så fint du gjort det på bänken..

Kram Mia

Villa Ell sa...

Så fint, alltid härligt med ordning och reda i hemmets hjärta!

Sandra

Madeleine Berglund sa...

Nu blir jag avundsjuk på ditt kök. Så lantligt!!! Besticken i glasburken är helt fantastiska, är det loppisfynd? Älskar gamla bestick..

Ja, en del saker blir man så trött av, som när man blir bestulen på energi, det kan vara både situationer, relationer eller människor. Jag förstår vad du menar.

Just nu är det min visdomstand som tar min energi...

By the way, vad kul med en ny snygg och prisvärd skänk. :)

Har du bestämt vilken tapet du ska ha nu?

kram Madeleine

Lantligt i Smultronbacken sa...

Det är perfekt att ha sina recept samlade i en bok. För mig är det ett måste men numera har jag två böcker, de blir full fort:))

Kram Teres

vitapusselbitar by me sa...

Mysigt du har det!
Ja recept är bra att skriva ner å spara!
Dock är jag inte så duktig utan skriver på små lappar som jag lägger i andra bak böcker sen blir jag tokig bär jag väl ska ha fram dem:-) hi hi!
Ha en fin Tiadag!
kram från mig

vitapusselbitar by me sa...

Vi har ju likadana köks luckor såg jag!!!!!

Malin sa...

Superduperfint verkligen! Vart är den vackra brödlådan i porslin från?

Liza sa...

Så fint på din hylla!
Perfekt att plocka om lite efter årstider!

Ha det fint!

Kram Liza

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails