Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 15 december 2012

Den räcker länge

Hej har ju lovat att visa vad det var för möbel som tagit plats men när sjutton ska
man lyckas att fota det? Ni får hålla er till tåls, kanske kan lyckas få några foton
tagna efter jobbet idag. Fast då ska det ju städas, lagas mat och efterrätt.
Ikväll kommer tjejerna över, här ska vi fira mig lite i förtid :)
 
Den här hyacinten hade blivit så himla lång och höll på att välta i sin vas. Klippte av
den och satte den i vatten istället. Tog med några gröna blad också. Nu får jag
verkligen njuta länge av den. Älskar verkligen dessa blommor, så vackra.
 


 
Mitt hörnskåp i vardagsrummet har också fått lite julkänsla nu när det gammeldagsa
rödrandiga tyget har kommit på plats.
 
Ha nu en skön lördag, får se om jag hinner kika in nåt mera idag.

8 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Ja, hyacinter är underbara. Både vackra och doftar ljuvligt.
Mysigt med tyget i skåpet.
Och så fina ni är i era pippitröjor i förra inlägget.
Hoppas ni får en riktigt mysig Lördag, Kram Malin

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hejsan. visst e hyacinter härliga, skulle kunna ha hur många som helst här hemma:)Min gran står fortfarande på altanen och fryser, hoppas den får komma in snart så vi kan pynta den.Luktar ju så gott och är så mysigt med allt pynt och ljus i.
Ha en bra dag.Jennie

Unknown sa...

Ta det nu lugnt, vi finns kvar, och den som väntar på nåt gott..ska bli kul att se nya möbeln :)

Ha en toppen lördag!
Kram Catta

Sofi sa...

Hej hej!

Vi väntar:) Vet ju hur svårt det är att fota nu och tiden räcker inte alltid till:)

Här är det snöstorm idag, så en dag inne o mysa passar ju utmärkt!

Ha det gott!

Kram på dig

Blockethuset sa...

Fint med det röda tyget!!

Photo by Maria sa...

Vi väntar ju på ngt gott (fint) så då kan vi hålla oss ;)
Finns ju liiite annat att tänka på i dessa tider..

Kram Mia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!!

Tack så mycket för dina fina ord om vårt hus.
Du är välkommen när som helst :)

Har ni också haft snökaos idag? Herregud vad snö vi har fått.

Ha en fin kväll!! Kramis

Helena - ullvi32 sa...

Hej hallå!
Har missat ett par inlägg ser jag, tiden räcker ju inte till, speciellt inte så här innan jul :)
Ni är ju bara så söta på pippitröjabilden!!
Och granen är ju jättefin (kul att se vardagsrummet tror inte jag har sett det tidigare, ni har det jättefint!)
Ha en fortsatt trevlig helg, kram Helena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails