Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 31 januari 2013

Bordstablett

Hej har gjort om på köksbordet, köpte denna nyinkommna bordstablett igår på
jobbet. Den får agera duk här på bordet och min pärlis fick också flytta hit. Oh ja visst
de kikar ju fram en blomma där med. De två större ljuslyktorna är också från Ica Maxi.

Nu ångrar jag att jag inte köpte en till att ha på skänken. Hmm har ju satt lite köpstopp på mig
själv då vi åker utomlands om två månader. Men små saker som inte kostar så mycket
kan ja ju unna mig :)





4 kommentarer:

Unknown sa...

Tjusig! Åh, måste iväg och köpa mig en pärlhyacint jag med, så fina!

Kram Catta

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad fint mysigt och vårigt det blev.Ha en skön dag.Kramar Rita ♥

Unknown sa...

Så fint! Gillar verkligen den svartvita bordstabletten. Kanske blir en sväng till Maxi i helgen :P
Trevlig kväll!
Kram

anettan sa...

Men tänk vad mycket en så relativt liten sak kan göra. Kram Anette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails