Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 17 januari 2013

Pastell i mängder

Hej måste allt marknadsföra mitt jobb lite för det har kommit in sååå mycket fint
och allt i vårens pastellfärger. Det är skålar, vispskålar, kakburkar, brödlådor, kaffe/teburkar 
och porslin. Ja såå mycket fint finns det på ICA Maxi nu, hela köksavdelningen 
andas pastell och vår. Nästa torsdag går kökskatalogen ut i brevlådorna så kika i den om 
ni inte har möjlighet att besöka en butik.

Mitt dukade bord går ju då också såklart i pastell och jag spred ut 
småminimarshmallows över allt.








Ja just de nu finns jag på Instagram också, heter vitahuset28.
Nybörjare men kul :)

12 kommentarer:

Mitt vita hus & hem sa...

Hejsan
Vaa fina bilder, ICA kan ;)
Får lite sommar/vår känslor, mysigt blanda färger.
ha en fin dag,
kram aina-kristin

Liza sa...

Va fint!!
Då måste jag nog köpa mig en ny vispskål, min sprack när den flög i golvet men jag använder den än!

Ha det fint!

Kramar Liza

Sofi sa...

Wow så mycket fint!
Kanske får bli en tur till Ica Maxi i helgen:)

Ha en härlig dag!

Kram på dig

Lantligt i smultronbacken sa...

Men hujedamej vad ditt jobb lägger ner mycket på inredning. Underbart tycker jag!
Här skulle jag allt behöva ett brödskrin.

Kram Teres

anettan sa...

Jobbar du på ICA maxi? Jag gillar den affären skarpt, kanske för vi inte har någon här men de har mycket fint. Kram Anette

Anonym sa...

Hej hej..hoppas verkligen de sponsrar dig när du gör så fin reklam...!

Unknown sa...

Åh så mycket fint porslin i pastell. Har tagit in mer pastell i köket så nu MÅSTE jag ta en tur till Ica Maxi :)

Frederica sa...

Maxi förvånar ibland ;)

Fint du pysslat ihop! Du är bra för dom :)

Ha en fin kväll!
Krama

Levindas Värld sa...

Precis min smak och stil!! Tackar så väldigt för tipset! Måste definitivt göra ett besök på Ica imån eftet jobbet :) Ha det gott!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket fint .Blir en tur till Maxi.Ha det gott fina du ,Kramar Rita ♥

Photo by Maria sa...

Hoppas brödlådorna kommit in till vårt Maxi med.. Sist de fanns så försvann de på en blinkning och jag hann inte med.. Det är så fina liksom det andra du visar..

Kram Mia

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Ica Maxi???!!! Måste skynda dit, sååå mycket fint! =)

Kram Emma

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails