Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 24 februari 2013

Mega plätt

Hej va till växtgården i dag för att se vad jag kunde hitta för fin blomma till min stora
krona. Det fick bli nå nytt för mig som jag inte sett förut nämligen en modell på plättar
i luften med stora blad, lite cool tyckte jag.
Köpte sen en ny kruka från Ica Maxi till den också. Det blev fint på symaskinsbordet 
i hallen nu med nytt grönt.




 
Svar till anonym- kronan kommer från en inredningsbutik på tuna park Eskilstuna.
De hade utförsäljning där, såg inget direkt märke på den dock.

6 kommentarer:

Frederica sa...

Har inte heller sett så stora plättar.
Det blev fint med den där i kronan :)

Kram

Inramad inredning ~ Shabby chic och lantligt sa...

Åh så snyggt!

Photo by Maria sa...

Blev ju kanonsnyggt =) Passar ju bra på symaskinsbordet..

Kram Mia

Unknown sa...

Ja men en sån ska jag nog med köpa, jättefina plättar. Är sugen på nåt grönt till min vita urna :)

Ha en go söndagkväll kompis!
Kram Catta

anettan sa...

så snyggt det blev med plättar....Önskar dig en bra start på veckan. Kram Anette

Madeleine Berglund sa...

Hej Camilla!

Wow, vilka snygga skor, bägge paren, I love. =D
Ja, men det är tack vare dig som jag gör finfina fynd på ica maxi. Du borde få fetingbonus tycker jag ;)

Ja, visst är det väl skönt att vara på affärerna när dom öppnar, jag håller med.

Jaså, vad fint med sådana gravidbilder också.:) Jag har tyvärr inte riktigt kroppsformen för det riktigt...haha.

Så var det äntligen måndag imorgon, yeeeaaah (viss ironi). Tur man slutar tidigt.

Kram kram
Madde

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails