Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 15 mars 2013

Lite shopping

Hej natten till igår va inge kul med en orolig Nikki. På morgonen hade hon
ont när hon kissade och massa flytningar. 
Ny tid till djurkliniken och det blev operation direkt, de tog bort livmodern och hittade även
en cysta. Det gick på ett dygn från inget akut till väldigt förstorad och ond. 
Så nu är det en hängig dam med tratt här.

Jag fick mitt paket från HM igår. Igen tänker ni, värst vad hon shoppar! 
Hmm ja men jag fyller på lite nu när vi snart ska åka till varmare breddgrader. 
En topp i tunt material med tryck på, gillade dessa så de blev i två färger :) 
Vita tygskor som jag snart får inviga, en ny stor väska som ska med på resan och två 
coola mobilskal. Det rosa sitter på nu och det är helt i gummi på baksidan fast det glittrar.

Ja men med lite rabatt och inte så höga priser från början så känns det lite 
bättre i plånboken :) Eller hur Catta ! :)

Jobbar kort dag idag och ett läkarbesök på morgonen för mig och mina fötter 
som är sååå onda.
Ledig helg sen. Blir en tippenvända och njuta vårsol förhoppningsvis, annars inga speciella 
planer. Vad hittar ni på?






4 kommentarer:

Madelene sa...

Hej! Jag äääälskar väskan du skickat efter! Så snygg!
Ser fram emot paketet från Jotex nästa vecka :)
Kram

Unknown sa...

Usch, blir så ledsen för er skull, skönt att operationen gått bra iallafall. Pussa fina vovven från mig..

Men gud så mycket snyggligheter du shoppat, det var du värd tycker jag. Väskan var ju to die for! Ja rabatt är ju inte dumt ;)

Ha den mysigaste fredagen med dina kära & trevlig helg!
kramar Catta

anettan sa...

Stackare, hoppas allt gått bra. Men visst är det kul att shoppa och billigt är ännu roligare. Hoppas du får en in helg. Kram Anette

Unknown sa...

Så mycket fin du klickat hem! Snygg väska! H&M har fått in mycket nytt..blir kanske en liten beställning för min del oxå :)
Ha en fin helg!
Kram Marina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails