Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 7 mars 2013

Ny bok

Hej när jag kikade på böcker till Nova på bokrean så slog jag till på denna bok
till mig och mannen. Eller ja kanske mest till mig och han får hänga med på projekten
som kan bli :)
Nu blir jag ju ännu mera sugen på att fixa fint i trädgården, vill att all snö ska smälta
bort nuuuuuuuu!

Vill bygga ett sidebord med stenplattor som skiva, eller ett planteringsbord, eller kanske
gjuta ett bord eller kanske fixa en söt liten lekstuga till Nova.... Hmm ja tankarna går runt.

Det var iallafall en bok fylld med projekt, fina bilder och bra beskrivningar hur man gör.






Ha nu en skön torsdag och hoppas solen skiner på er. Missa nu inte att delta
i min utlottning i samarbete med Jotex. Länk uppe till höger.

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken härlig bok med underbara bilder.Hoppas solen skiner på dej med idag.Ha en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

Piffa och Puffa sa...

Härliga bilder. Som jag längtar till sommaren, eller först och främst våren. Jag kommer med ideér och mannen bygger, det tycker jag är bra samarbete.
Kram

Anonym sa...

Spännande bok. Så fina bilder.
Ja nu finns det mycket att planera och tänka på inför sommarsäsongen.
Ha en fin kväll
Kram
AC

Sofi sa...

Hej hej!

Den där boken stod jag och höll i här om dagen;) Skulle slagit till på den:)
Spännande med en massa trädgårdsprojekt!

Kram på dig

anettan sa...

Jag hade gärna haft någon som kunde fixa i min trädgård så jag kunde sitta och njuta i den hela våren och sommaren långt in på hösten. Kram Anette

Madeleine Berglund sa...

åååh vad kul!!! Jag gillar när man blir inspirerad av bilderna och sedan får beskrivning till.

Kul när man kan börja göra saker avsedda för utomhusbruk.

Jag älskar dessa projekt, jag blir så himla himla ivrig, hihi.

åååh, det låter ju jätte mysigt med lekstuga. Vilken dröm :)

Kram Madeleine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails