Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 10 mars 2013

Tidningar

Hej där nu har nya Drömhem & trädgård äntligen kommit. Längtar verkligen efter att 
den ska dyka upp i brevlådan varje månad.

Funderar på att köpa nån annan tidning också men har inte lust att stå i affären och
kika runt i massa olika innan jag bestämmer mig.
Surfade därför in på Tidningskungen.se och där fanns ju massor av tidningar att
välja på, lätt att i lugn och ro läsa vad de innehåller och sen är deras priser låga också.
Klicka här så kommer ni direkt dit. 

Hittade lite olika tidningar som jag blev sugen att prenumerera på. Inredningstidningar kan 
man ju ha hur många som helst och att få inspiration av Ernst skulle ju inte heller va fel. 
Sen lite trädgård och mode på de, ja de skulle passa mig perfekt.

Hur väljer ni nya tidningar, i butik eller på nätet? Några favoriter att rekommendera mig?







Än finns tid kvar till min utlottning, länk uppe till höger. 
I eftermiddag presenterar jag vinnaren.

10 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon =)
Just nu prenumererar jag på Mama, älskar familjetidningar, och där i finns både inredningstips, shoppingtips, och intressant läsning för mig. Köper mest lösnummer av inred.mag. Vakre Hjem, Plaza Interiör, Lantliv mfl. Drömhem & trädgård kanske det blir mer av nu då när jag faktiskt har en trädgård med =))

Ha en härlig söndag!
Kram Catta

Vikeskärs hem och ting sa...

Jag gör som du eller får erbjudande i mailen.
Men Ernst kan du skippa. Den är riktigt dålig, även Madeleine tyckte det som annars hyllar Ernst :)
Jag har också Allt om trädgård, den är bra.

Kram

Lantligt i smultronbacken sa...

Här brukar det vara lite snålt med just prenumerationerna. Men just nu har jag Allt om trädgård (julklapp) och mat&hälsa (present). Annars köper jag vissa nummer av Towe Härligt hemma, Trädgård& blommor mm. Men oftast köper jag dem på affären då vissa nummer inte alls inspirerar mig och då kan jag hellre välja en annan den gången. I tidningarna tycker jag att man får de absolut bästa erbjudandena om prenumeration och då brukar jag slå till. Typ 3 nummer för 59kr och en extra istället för premien. Det är billigt det. Sen håller jag koll i min almanacka när jag fått alla nummer så jag kan avboka istället för att de fortsätter komma till nästan ord pris. Sån snålis är jag:))

Kram Teres

Unknown sa...

Hejsan!
Visst är det både inspirerade och avkopplande med en tidning ibland.
Jag prenumererar bara ibland när man får bra erbjudanden. Och kanske någon fin premie ;). Däremot köper jag ofta Plaza interiör och Lantliv så dom skulle jag kunna prenumerera på ständigt.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Inredningstidningar kan man nog aldrig få för många utav! :)

Ha en fin dag!
Kram Jenny

FruNeroLindström sa...

Mysigt med inspirerande läsning direkt i brevlådan.
Jag hinner nästan aldrig läsa. Så köper bara enstaka nummer då och då. Tex om de har något särskillt tema eller om man ska iväg på semester.
Förr har jag prenumererat på fitness och härlig hund. De som köps idag är oftast inriktade mot antingen inredning eller träning.
Ha en fortsatt härlig dag. Kram Malin

Sofi sa...

Hej vännen!

Jag prenumererar på ett par tidningar och köper lösnummer av andra. Har otroligt mycket inredningstidningar för jag sparar alla:)
Lantliv är min favorit:)
Önskar dig en riktigt fin kväll!

Kram Sofi

anettan sa...

Jag skulle kunna premenurera på hur många tidningar som helst. Det är ju kul. Kram Anette

Madelene sa...

Jag gillar "Älskade hem"! Den är inte så dyr heller! Sen tycker jag oftast att det räcker att köpa "Leva o bo" med Expressen. Också billig och det gillar ju jag som är smålänning ;) kram

Frederica sa...

Jag får mina gratis ;) Så det brukar bli blandad kompott... Inredningstidningar då såklart! Det är roligast, älskar all inspiration.

Kram på dig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails