Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 23 mars 2013

Vinnarna!

Hej här skiner solen fast jag håller mig inne, provar kläder, tvättar och packar!!
Snart väntar jobb för mig också. Ledig i morgon och jobbar sen bara
måndag innan vi drar iväg på tisdag. Ska bli såå skönt.

Nu till vinnarna i min lilla våriga utlottning.
De som vinner får varsin trädgårdsbok och lite fröer.



Och vinnarna är.......



Stort grattis till er båda, maila mig era adresser så jag får iväg paketen snarast.
Tack till er som ville vara med.




5 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till vinnarna!! Avis ;)

Ha en toppenlördag =)
Kram Catta

Frederica sa...

Wiho va glad jag blir! Perfekt vinst nu till våren :) Tusen tack! ♥
Jag mejlar adressen sen ikväll..

Blir det en stor väska? ;)
Ha en härlig lördag!
Jag har precis städat och skurat av, så nu tänker jag slöa ända till kvällen då jag ska pyssla lite :)
Kramar

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till vinnarna! Perfekt nu till våren ju :)

Kram Susanne

anettan sa...

Hoppas du har en trevlig helg även om det står jobb på schemat. Kram Anette

Maria - Villa Krutbruket sa...

Heej!

Vad glad jag blir!! Tack så jätte mycket..

När åker ni på semester?

Jag mailar min adress. Kram kram åh tack igen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails