Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 15 april 2013

Detaljer

Hej ny vecka igen. Idag bjuder jag på lite fina detaljer från min resa. Detta
burspråk i trä satt på vårat hotell, ja flera stycken såg jag sen. Det såg lite
konstigt ut då resten av hotellet inte alls var byggt av trä. Vet inte vad det har använts
till men gillade dess form.


Vita murar har alltid fascinerat mig, såå vackra. Med fina blommor till som syns ännu bättre 
mot det vita. Kanske inte så spanskt utan kanske mera grekiskt egentligen.


Hade efter den andra sidan på gatan där vi bodde husnummer i fina kakelplattor.






Ja och så jag då vid en vacker mur :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon Camilla!
Visst är det vackert med dessa nummerskyltar i kakel och burspråket var verkligen annorlunda och charmigt.
Tror dom vita murarna är lika vanliga i alla sydeuropeiska länder.
Ha de gott, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Härligt, härligt. Läckra nummer skyltar.
Hoppas du får en bra start på veckan. Kram Malin

anettan sa...

Vilka "sugen på att åka på semester" bilder. Kram Anette

Home2tiny sa...

Härliga bilder o nummerskyltarna är bara så fina, nu längtar jag verkligen efter att resa till sol o värme. Kramisar Tina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails