Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 15 april 2013

Vinn grafiskt & romantiskt

Hej har fått äran att ha en till utlottning här på bloggen i samarbete med Jotex.
En webbutik som jag handlar ifrån och jag tycker att dom har en bra blandning
av textil och inredning som passar min smak och plånbok.

En av er kan vinna 2 st påslakan, 2 st örngott och 2 st kuddfodral till ett värde av 450 kr.
Verkligen jättefint set, när jag bäddar rent nästa gång så ska dessa på och
kuddfodralen de ligger redan nu på sängen.

1 Gå in på Jotex sida och välj ut en favorit och lämna det i en kommentar. Klicka här.
2 Gilla gärna Jotex på facebook men de är inget krav.
3 Länka med bilden på din blogg eller gör ett separat inlägg om utlottningen.

Alla kan vara med, har du ingen blogg så kom ihåg att skriva med din mailadress.
Vinnaren dras på söndag den 21 april.

Lycka till!!

15 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

GUSTAVIA kuddfodral med broderi är en favorit hos Jotex. Har sagt att jag ska lägga en beställning på dem om det blir pengar över efter ullared imorgon ;)

Annars tar jag 3 lotter, gillar redan och har länkat.
Så nu ska jag hålla tummarna stenhårt. Kram Malin

Härliga Livet sa...

Hej !
Kul med uttlottning från favotit webbshoppen.
Jag är gärna med. Gustavia serien är min favorit hos jotex.
Jag läkar och så gillar jag redan på FB.
Jag hoppas verkligen på min tur.
Ha en trevlig dag.
Kram Pernilla

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, här finns en Jotex shoppare med. Bra grejer till väldigt bra priser.

Jag gillar nog bäst påslakansetet Delma eller Dani. De skulle passa finfint hemma hos oss det det nu bara är en massa blommor;)

Länkar hos mig i höger kolumn. Hoppas på tur och en finan födelsedagspresent:))

kram Teres

Anonym sa...

Hej, roligt med utlottning. Min favorit är överkastet Fior i färgen vit. Hälsningar från Tuula i Dalarna.
(tuulalehtola@hotmail.com)

Frederica sa...

http://www.jotex.se/ellos/kuddfodral-40x70-cm/329626?N=1z13zlbZ1z13zgj&rcnt=100&Nao=92

Den här randiga kudden är en favorit just nu! Och det blir nog en beställning på ett par snart ;)

Gillar på facebook, och länkar i bloggen.
Nu hoppas jag på tur ;)

KRAM

Photo by Maria sa...

Åhhh, jag har så många favoriter på JOTEX så det är svårt att komma med just en, men måste jag välja något så är det bäddsetet Camille..

Jag gillar JOTEX på fb och jag delar denna tävlingen =)

Kram Mia

Anonym sa...

Hej!

Oh, vad jag vill vara med i denna tävling! Jotex har verkligen "det
mesta, för de flesta"...
Varit på jakt efter ett överkast
i evigheter, och nu fann jag det
Överkast Isabelle, så snyggt!
Och gillar redan Jotex på fb
(Marie L-m)..
Haa det så fint/ Marie
ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Eftersom jag bara älskar ugglor så var valet av favoritvara enkel:
http://www.jotex.se/jotex/helge-paslakanset-2-delar/393476?N=1z13zlrZ1z13zgo&Nao=4 supermysig!

Gillar Jotex på facebook och har även delat tävlingen där!

Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

Unknown sa...

Jag vill självklart vara med och tävla =)) Länkar med bild från bloggen!
Påslakanpack i chambrey är min favorit, i grått!

Kram Catta

Fröken Mårbacka sa...

Satt just och tittade på dessa sittpuffarna hos Jotex, lite lustigt när jag sedan klickar in här och ser denna tävlingen :)
Tyckte puffarna http://www.jotex.se/ellos/kuddfodral-40x70-cm/329626?N=1z13zlbZ1z13zgj&rcnt=100&Nao=92 verkar väldigt fina, skulle vilja ha något liknande på altanen i sommar, i blåa nyanser och nu kanske man slipper betala en förmögenhet om dessa är fina :)
Ha det bra, kram!

Anonym sa...

Hej!! Såklart jag vill vara med i din tävling!!!!
Jag gillar på fb och skall länka på bloggen!
Minfavvis är: Påslakanset Fine Rib
Stor kram!

Det Vita Drömhuset sa...

Vill gärna vara med! :)
En favorit just nu är vägglampan Edgar i vitt.
Ber om 2 st lotter, tack.
Nu håller jag tummarna. :)

Kram Åse

Unknown sa...

Hejsan Camilla!
Klart jag vill vara med i din tävling :).
Något som jag verkligen gillar från jotex är deras servis RETRO helt underbar och i mina färger.
Länkar såklart från min blogg.
Kram Ing-Britt

Anonym sa...

Är gärna med! Min favorit är
http://www.jotex.se/jotex/rock-canvas-jarnpall/389640?N=1z13zdrZ1z13zfmZ1z13zfn&Nao=6

Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Zandra- Gravid, Mitt liv på landet sa...

Åh, jag vill jättegärna vara med! :) <3

1. Jotex har MYCKET fint, men om man måste välja, så står dessa underbara hiss-gardiner högst upp på min önskelista:

http://www.jotex.se/jotex/coffee-party-roll-up-gardin/363182?N=1z13zmgZ1z13zgw&Nao=85

2. Gillar på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

3. Har gjort ett inlägg på min blogg här:

http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2013/april/tavling-214-2-3.html#comment

Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

zandra_svantesson@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails