Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 7 maj 2013

Animal skull & fjädrar

Hej hopp hallå i går kom så äntligen min fina print ifrån Fredericas design, animal skull.
Åhhh I´m in love!!!!

Blev såå himla fint i hallen nu, karl gillade det skarp han också. Tack snälla du för snabb leverans.
Kika in till henne och kolla på allt fint hon har skapat.

Före


Efter





Den lilla bilden med fjädrarna är också från henne, hittade den på hennes instagram och 
beställde den i grått. Tillsammans med de nya printen har jag sen min fina gamla krakelerade 
spegel som jag bara älskar. 
(i den syns draperiet som döljer alla jackor & skor i hallmöbeln mitt emot)
Japp fint blev det här och en nöjd bloggerska är jag.

2 kommentarer:

Frederica sa...

Det blev ju kanon snyggt! :))
Bäst är ju när till och med mannen (sambon för mig) också blir nöjd, då är det lyckat ;)

Den runda lyktan är så snygg! Vart är den ifrån?

Många kramar!
Och tack för att du visar hur det blev med printsen :)

Unknown sa...

Blev riktigt snyggt Camilla!! Fredrica är verkligen duktig och dina fjädrar blev jag oxå förälskad i :).
Ha en bra dag och hoppas du är ledig i det vackra vädret.
Kram Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails