Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 6 maj 2013

En liten hörna på altanen

Hej vi har en ganska så stor altan så ett stort bord med många stolar får lätt plats.
Men man vill ju kanske inte alltid ha bordet max utdraget med 8 stolar runt så jag har nu bara 
5 vid det vilket ger mera utrymme till lek här. 2 stolar har jag sen ställt i andra ändan på altan 
med ett litet bord emellan. Här kikar solen in tidigt på morgonen. 
Den sista stolen står vid trappen på framsidan där vi bara har kvällssol. Mannen brukar sitta 
där med Nova och äta kvällsmat när jag jobbar stängning.

Fast min dröm just nu är att hänga upp en stol i taket och lägga mysiga kuddar i. Sitta här 
och gunga med en bra tidning medans hundarna ligger i solen och Nova cyklar omkring. 

Hmm ja de kan nog bli bra. Har hittat denna från Åhlens som både mannen och jag gillar.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin stol, måste vara mysigt att sitta och gunga i.
Kram Birgitta

FruNeroLindström sa...

Så mysigt.
Åh, en hängstol hade vi på verandan hos mina föräldrar när de hade gården. Brukade sitta där och spana ut över hästarna i hagen om kvällarna och bara njuta över den härliga naturen runt om.
Hoppas ni fått en bra start på veckan, kram Malin

Frederica sa...

Gillar dina drömmar, eller nä, för dom sätter griller i huvudet på mig med ;) Tänk en sån hängandes på altanen, så soft!

I sommar är jag säkert uppe en längre stund, så det vore jättekul att ses då :))
Ska till Ikea imorgon så ska försöka hinna förbi butiken du tipsade om..

Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails