Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 21 maj 2013

Ny lampa & byggrörigt

Hej när det kom ett erbjudande på 50% på en vara hos Ellos slog jag till på en ny lampa 
till vardagsrummet. Har sett denna hos en del av er och tyckte den va supersnygg.
Nu kan jag krypa upp med en bra inredningstidning och mysa här i skenet av denna snygging 
i höst. Tur jag fotade för nån dag sen för det ser inte riktigt ut så här nu....




...utan det är så här verkligheten är nu. Blommor och annat som stått i fönstrena är flyttade och
möblerna också. Fönster bytet är i full gång och ena sidan är klar. Idag börjades det här på 
altanen med 5 fönster och dörr som ska bli bytas ut.


I köket är det bytt 2 st och vid köksbordet känns det som vi har dubblat storleken.
Det gamla fönstret var det en vädrings del på så det är nog det som gör att vi tycker
att det känns mycket större nu. Dags att klicka hem nya gardiner :)

8 kommentarer:

Frederica sa...

Snygg lampa ;)
Ellos skickar reklam JÄMT! Men när det är 50% brukar jag inte heller kunna låta bli att hitta något att klicka hem ;)

Det ser stort ut fönstret. Fint!
Va ska du ha för gardiner då?

Ha en härlig dag!
Kram

Lantligt i smultronbacken sa...

För första gången du kanske tycker om att putsa fönster sen;) Här skulle det behövas bytas med......men oh my god vad dyrt det är. Dock en väldigt bra investering

Kram Teres

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Såå himla sknt med nya fönster sen. Våra vännen som nyss bytt sina fönster blev förutom att det blev enklare att putsa väldigt imponerade över hur tyst det blev inne. Och mindre energi på vintern lär det gå åt.
Den där lampan har jag oxå spanat in, riktigt snygg och passade bra där hos dig.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Ja den där lampan är grymt snygg.
Härligt, och så fort nu jobbar. J ska hämta nya fönstret till vårt sovrum idag. Så ska det bytas och testas så modellen funkar innan vi beställer resten.
Ha en härlig tisdag. Kram Malin

Madeleine Berglund sa...

Hej! :)

Jo men det är bra faktiskt. Vi pular och fixar här hemma, jag och magen, haha.

Ja, det rör sig fast just rörelserna har ändrat karaktär. Från sparkar är det mer tryck typ...

Längtar och väntar mycket nu, fast det känns lite nervöst också såklart.. Något nytt man aldrig upplevt eller kan föreställa sig. ;)

Har du några härliga sommarplaner med familjen?

Kram kram
Madde

Life´s Silverlining and I sa...

Jättefin lampa! Kika in hos mig du har något att hämta! Kram Nilla

sussi sa...

Den där snygga lampan har jag också köpt fast vit till vårt gästrum, Supernöjd är jag. Den svarta var lika snygg. Kram Sussi

Villa Ell sa...

Hihi den lampan har jag med i svart!!! Perfekt att klicka hem när man får 50%! Det är mycket klickat därifrån när rabatterna kommer!! Perfekt!!!
Den hänger snyggt där ovanför din soffa!!!
Skönt sen när fönstrena är utbytta, bara tråkigt och stökigt innan... Ett tråkigt måste kanske ;-)

Hoppas du har haft en bra dag
Kramar Sandra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails