Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 14 juni 2013

Doftranka

Freeeeeedag och sista arbetsdagen, sen har jag seeeeemeeester!!!!

Har funderat på en ny doftranka då den jag har inte blommar längre och börjar se lite
risig ut. När jag för nån vecka sen var på växtgårn i stan och köpte mina sommarblommor
så kikade jag efter en. Men nej sörru inte ger jag 150 kr för en liten en, då kom snål jag fram!!

I förrgår när jag jobbade kom två kvinnor fram och frågade lite undrande om de verkligen va
rätt pris på blomman de hade framför sig? Jag kontrollerade, jo då de stod rätt.

Japp jag va inte sen jag heller att då slå till på en stoor doftranka för ynka 50 lappen. 
Nu står den i köket och doftar ljuvligt.

Ha en dunder skön fredag ♥




6 kommentarer:

Helena - ullvi32 sa...

Känner nästan doften :)
Nu ska jag vidare till ditt förra inlägg och tävla lite!
Skönt med semester, jag har 2 v till...
Trevlig helg och kram!

Vikeskärs hem och ting sa...

Så snyggt det blev i köket. Vilket pris på blomman.
Skönt med semester? Vad har du för planer?
Kramar

dianasdrömmar sa...

Mysigt kök du har kram Diana

Lindas plats sa...

Det var inte dyrt och de doftar ju ljuvligt.
Ha en bra dag
Kram Linda

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilket fynd. Du lyckas då alltid fynda du

Kram Teres

Villa Ell sa...

Vilket kap... jag jobbar på att få grönare fingrar så lägga en förmögenhet på växter-njae!
Nu köpte jag iofs mina olivträd, men ack så fint det är..

Grattis till semestern!! Så härligt!

Jag är helsåld på dina pallkragar, ja "hela landet" du skapat.. så otroligt fint!!!
Känner att ett "land" projekt blir nästa år!!

Kramar Sandra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails