Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 1 juni 2013

Mycket fixande

Hej här hade de lovat massor av regn direkt idag men solen skiiiiiiner!! På med
glajor och ballerina till linne och slitna jeans, me like!

Har varit med svärmor och handlat studentpresent på morgonen. Sen en tur till växtgårn 
där jag inhandlade massor av nya sommar blommor. Nu ryker penseérna. 
Ja och så har jag skördat mina första rabarber för i år så nu blir det paj till eftermiddagsfikat.

Nehe nu ska jag ut och gräva ner händerna i jorden. Ha de bäst!




7 kommentarer:

Liza sa...

Så härligt med både sol, blommor o rabarber!
Här regnar det..

Ha det fint!

Kram Liza

Unknown sa...

Åh vad mycket fina blommor du fick med dig hem. Jag gick direkt på sommarblommorna iår. Här har vi oxå haft fint hela dagen och jag sitter på jobbet :(.
Men nu får jag strax åka hem och tända grillen.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Oj, så mycket fina blommor... det är härligt med sommar, då man kan njuta av alla underbara blommor.
Kram Birgitta

Vikeskärs hem och ting sa...

Nice skor :) Kul med nya blommor nu när sommaren är här.

Jag trodde du visste om bloggträffen :( Jag kan säga att jag är inte förvånad dock, tyvärr.

Nu ska jag bege mig ut och plocka blommor. Ska styla om i sovrummet igen hihi.
Stor kram

Sofi sa...

Snygga skor och fina blommor!
Tänk att det är så kul att plantera!:)

Ha en bra Söndag!

Kram på dig

FruNeroLindström sa...

Härligt.
Ja vi fick också helt okej väder igår trots att de pratat om massa regn.
Idag öser dock regnet ner och åskan har dundrat.
Men behövs det med så man får lite gjort inne ;)
Ha en skön fortsättning på söndagen, kram Malin

Frederica sa...

Härligt med sol ;)
Här har det åskat i flera timmar..

Oj va blommor :) Kommer bli kanonfint! Gillar att du köpt lite "silver växter", det tycker jag är så fint att blanda ner bland det andra. Ett måste i mina krukor.

Mums med rabarber. Vad ska det bli? Paj?

Så fint armband du valde! Jag vann också ett armband från Line By Maria - längtar såå tills det kommer hem :))

Ha en go söndag!
Kramar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails