Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 27 juni 2013

När regnet föll

Hej igår regnade de verkligen massor, fick mer än 15 mm. Så då passade Nova och jag
på att åka och shoppa. Kollade in rean, fast i vissa butiker va de jätte utplockat.
Sen hade de börjat plocka fram nytt och då blir man ju sugen på de. Men en hel
del blev de i alla fall. Sen grejer till mitt projekt så de ska jag sätta igång med nu.

Klänning Hm, 2 tröjor Bikbok. 
Byxor Gina tricot, top Kappahl, shorts Hm. 
Väska, armband & nagelack Gina tricot. 
Sen hittade jag en fin hängare från Iblaursen som kommer passa bra i de
nyrustade badrummet sen. 

Kram Camilla




2 kommentarer:

Liza sa...

Oj va många fina fynd!
Det är så kul när man hittar!
Själv fyndade jag mamma-kläder på riktig REA!

Ha det fint!

Kram Liza

Unknown sa...

Men vad härligt med lite uppiggande shopping i regnet, det var du absolut värd =)
Snygga grejer var det med!

Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails