Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 10 juli 2013

Hääärliga sommar

Hej jag har gått in i 4e semester veckan och jag njuter för fullt! Åh vilket härligt väder vi hade igår! Nova och jag packade picknick väskan och åkte till en strand utanför stan. Hennes pappa hjälper en kompis lägga om sitt tak så vi får roa oss själva. 

Nova tyckte de va kallt i vattnet och nöjde sig med att gunga, göra gegga-mojja och titta på folk som mamma sin :)

När vi kom hem igen hade jag en paketavi i brevlådan, nåt jag inte visste vad de kunde vara. Det visade sig vara från Jotex som ville visa uppskattning för vårat samarbete. Har ju haft 3 utlottningar på bloggen där priserna va ifrån dom. Jättefina badlakan som kommer passa fint i de nya badrummet sen, tackar säger jag. Den nya katalogen låg även med så när dottern somnat satte jag mig och mös med lite gott. 

Kram Camilla 





4 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Visst har det varit kanonväder.
Vilka fina badlakan, helt i din stil :)
Så otroligt skönt med semester alltså.
Idag är det lite dåligare väder, men då kan man njuta i soffan framför en bra film :)
Stor kram

Frederica sa...

Så härligt det låter :)
Och som jag skrev på insta, vilket hår hon har! Jättesött!

Va snällt av Jotex att tacka för ditt samarbete. Riktigt snygga badlakan ju ;)

Fina printsen blev :)

Kramar

FruNeroLindström sa...

Härligt. Låter som en skön dag.
Ja vad är det man säger, äpplet faller inte långt ;)

Snygga handdukar, alltid kul med paket ju.
Ha en härlig fortsättning på dagen nu, kram Malin

Unknown sa...

Hej!
Kul att hitta din blogg!
Fint du har!

Ha det gott1
Kram
Lotta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails