Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 12 juli 2013

Handlat i Sthlm

Hej de blev inte så mycket shopping när jag var i Stockholm i helgen, men några saker
fick följa med hem. Denna ljuslykta köpte jag på Mälar paviljongen där vi åt lunch,
just nu har jag stjärnflocka i den. Drack en pink lemon till maten och tyckte att
flaskan va så fin så den fick också följa med. Den står med de andra flaskorna
på brickan. Rosa, zink och glas gifter sig väldigt bra i färger tillsammans.
 
Vi slank in en snabbis och kikade på rean på Gina Tricot och jag hittade en svart tunn
blus att ha till höstens leggings. Ni som har instagram såg ju att jag även handlade
nåt på Fotografiska också men de får ni se en annan gång.
 
Nu njuter vi fredag.
 





1 kommentar:

Lindas plats sa...

Vilken fin ljuslykta du köpt, åh Stockholm det var längesen jag var där längtar dit ibland, bodde där en kortare period och stortrivdes.
Ha en bra dag
Kram Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails