Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 15 juli 2013

Mysigare på altan

Hej igår va de ju grått hela dagen. Men mig gjorde de inget för då fick jag och mannen suget tillbaka att fixa & dona. 

På Ikea inhandlades skira gardiner och vita stänger som nu har monterats upp på altanen. Ville ha en mera ombonad känsla då vi har en stor och öppen altan. Ja och de blev de nu, jätte nöjd. Ska handla några till bara så de är längst hela altanen. Började med några då jag köpte stängerna på vinst & förlust. Så är de när man inte mäter först! Fast de kostade bara 10 kr st och 2 pack gardiner 40 kr, så de hela kommer landa under 300 kr för allt till hela altan. De kallar jag budget piff med max myskänsla. 

Idag ska tegel och annat byggmaterial inhandlas. Äntligen ska de teglas igen på fasaden efter en dörr som inte finns längre. 
Vad gör ni? 

Kram Camilla



3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det blev, det gör mycket med lite tyg.
Birgitta

Villa Ell sa...

Så fint du har gjort, blir lite mer ombonat... Gillas!
Idag har jag tagit min vän på en shopping tur och lunch en födelsedags present till henne från mig!
Semestern gör en lite veckoblind men måndag va det ;-)

Kramar Sandra

Liza sa...

Så fint, mysigt o ombonat det blev!
Hihi om du är avis på min veranda så är jag avis på din altan! ;)
Det har vi ingen.. ännu!

Kram Liza

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails