Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 5 juli 2013

N

Hej fredag igen och veckorna går i rasande fart! Lite läskigt då jag vill att
sommaren ska vara här lääänge! Får ju nästan ångest över att tänka på höst, blåst
och mörker. Nej usch nu fokuserar vi på sol och lata dagar!
 
När Nova och jag var i stugan så fick jag ögonen på denna lilla porslinsboll med
bokstaven N på. Hade helt glömt bort den. Den kändes lite malplacerad där
så jag kom då på att den skulle göra sig mycket bättre hemma vid tavlan med
tänkvärda ord. Ja och de gjorde den ju också.
 



 
I morgon kl 08.30 bär det av mot en hemlig destination som jag ser fram emot
väldigt mycket.
Fick den av mina goa vänner när jag fyllde jämnt i december. Så jag kikar väl in med
lite bilder och berättar var jag är och vad för skoj de har hittat på till oss.
 

4 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Så mysig liten kula.
Hoppas nu det blir en riktigt spännande hemlig dag.
Ser fram emot att höra mer om den.
Kram

FruNeroLindström sa...

Så mysig liten kula.
Hoppas nu det blir en riktigt spännande hemlig dag.
Ser fram emot att höra mer om den.
Kram

Frederica sa...

Me like! En sån skulle jag gärna ha till Noah :)

Spännande med en hemlig destination. ;) Hoppas ni får det helt toppen!

Tack för att du gillade tavlorna :)

Kramar

LIVSGLITTER sa...

Så fint! Alltid lika kul att få se tavlorna hemma hos andra <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails