Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 17 juli 2013

Oliver?

Hej mitt äldsta olivträd är inne på 3 e året. Nu har de börjat blomma så jag hoppas på små oliver snart, eller?
Visst lite glesare på blad än de nya från i våras. 
Ser ni spegeln bakom olivträden? De är mitt fynd ifrån tippen igår! Ja sa till killen som jobbade att sånt får man ju inte kasta. Han frågade om jag ville ha de och jag nickade snabbt. Sambon hann inte säga nåt haha! 
Nu ska de få lite färg bara. 
Igår satte vi också upp de sista gardinerna på altanen. Mysfaktorn är på topp. Grannen kikade nyfiket över häcken och undrade vad vi pysslade med, fint och ombonat tyckte även hon. 

Kram Camilla




1 kommentar:

Vikeskärs hem och ting sa...

Sicket fynd :)
Jättemysigt på verandan.
Snygga kläder du har hittat.
Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails