Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 22 september 2013

Gårdagens partaj

Hej igår blev de inget inlägg här. Blev annat fix här hemma innan de va dags att möta upp jobbkamraterna och åka till Västerås. Bowling först på Strike, tyvärr förlorade mitt lag men va gör de. Sen hem till chefen på mat. Italiensk buffé, åh jisses va mycket gott de va. 

Åh himmel vilket vackert hem sen då!!
Rif, Tine K, Sturehofs krukor. Vitt, svart och natur. Ja jag ville ha allt. Lite bilder tog jag allt. 

Nu ligger jag i soffan, mår som jag förtjänar :)
Kram Camilla 








5 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

Låter som en mycket trevlig kväll!:)
Fint hem din chef har, alltid kul att inspireras hos andra:)

Ha en bra seg (!;) dag!

Kram Sofi

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig kväll! Vad fint din chef har det ! Önskar dej en soft och skön söndag.Kram Rita

Villa Ell sa...

Bowling är ju så roligt!! Låter som en trevlig kväll igår...
Jag har också en seg dag idag efter gårdagens kräftskiva... Skönt att det regnar ute!

Kram Sandra

Vikeskärs hem och ting sa...

Hej, snygga kläder :)
Vilket fint hem, så kul när man blir inspirerad av andra.
Kram

Anonym sa...

Vilken härlig kväll ni har haft, kul att träffas utanför jobbet.
Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails