Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 3 september 2013

Tidningar

Hej ja så de kan bli när man ska åka och handla. Blev inget av de jag visade er till vårat badrum! Hittade annat som va snyggare :). Men nöjda är vi. Klart man tittar på de största och dyraste inredningen till badrum och drömmer om ett större. Men nu kommer de bli fint på den lilla yta vi har, längtar. 

Nu när hösten är här är de ännu skönare att ligga i soffan med en ny tidning. D&T började jag läsa igår när mina älsklingar badade. Mildas recepthäfte klickade jag hem gratis på nätet. Kul att baka är de ju också. 

Kram Camilla 



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar att läsa heminredningstidningar, men allra bäst tycker jag om Allt i Hemmet. Elle interiör har jag faktiskt inte läst tror jag. Är den bra?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails